Wilt u zich digitaal inschrijven? Klik hier

Wilt u zich inschrijven bij één van onze vestigingen? Zorg er dan voor dat u de volgende documenten meeneemt:

  • een geldig identiteitsbewijs (paspoort of identiteitskaart)
  • burgerservicenummer (sofinummer) - bank of gironummer
  • c.v.- diploma's en getuigschriften
  • een werkvergunning als dit van toepassing is

Introductiegesprek
Als je je inschrijft, krijg je altijd een introductiegesprek. Hierin vertel je ons meer over je opleiding en werkervaring en kun je je persoonlijke wensen voor een baan aangeven. Soms toetsen we direct bepaalde kennis en vaardigheden, zodat we een goed inzicht krijgen in je geschiktheid voor bepaalde functies.

Bemiddeling
Zodra er een geschikte baan voor je is, neemt de intercedent van de vestiging contact met je op. Als de baan je iets lijkt, word je voorgesteld bij het bedrijf. Soms zal het bedrijf zelf ook nog met je willen praten, afhankelijk van de functie en de duur van de baan.

Als we het met elkaar eens worden, moeten we alleen nog wat administratieve zaken afhandelen, zoals het invullen van een loonbelastingverklaring en het ondertekenen van de voorwaarden van inschrijving en uitzending. Dit gebeurt op de vestiging.